عملکرد ضدسرقتی ردیاب جی پی اس بر وسایل نقلیه‌ی مجهز به آن
نوشته شده توسط : گروه وایزر

آیا می‌‌دانید سرقت وسایل نقلیه به یک معضل اجتماعی در جهان تبدیل شده است و روزانه تعداد زیادی خودرو توسط باندهای بزهکار دزدیده می‌‌شوند؟ ردیاب GPS یک دستگاه با ظاهری کوچک و ساده است که با اتصال به سیستم ماهواره‌‌ای این قابلیت را پیدا می‌کند که مانع سرقت وسیله‌‌ی نقلیه شود. این دستگاه همچنین می‌‌تواند پس از سرقت خودرو به صاحب آن و پلیس آگاهی کمک کند تا محل وسیله‌‌‌ی نقلیه را به راحتی پیدا نمایند. به همین خاطر است که امروزه توجه بیشتری به نصب این دستگاه در سراسر دنیا شده است. در این مقاله روش کار دستگاه‌‌های ردیاب و کاربرد ضدسرقت آن در خودروها و موتورسیکلت‌‌ها توضیح داده می‌‌شود و ضرورت استفاده از آن با توجه به هزینه‌‌‌ای که باید در قبال نصب آن پرداخت گردد مورد بررسی قرار می‌‌گیرد.

روش کار دستگاه ردیاب جی‌‌پی‌‌اس و کاربرد آن

ردیاب‌های جی‌‌پی‌‌اس از سیستم موقعیت‌‌یاب جهانی (GPS) استفاده می‌‌کنند. روش کار دستگاه‌‌های جی‌‌پی‌‌اس به این صورت می‌‌باشد که افراد و وسایل نقلیه‌‌ای که مجهز به دستگاه ردیاب GPS هستند، می‌‌توانند به کمک امواج ماهواره‌‌ای موقعیت مکانی، سرعت و مسیر حرکت خود را ببینند. این عمل با کمک ماهواره‌‌هایی که اطراف زمین قرار گرفته‌‌اند صورت می‌‌پذیرد. 

روش کار ردیاب جی پی اس

بنابراین از دستگاه GPS جهت ردیابی وسیله‌‌ی نقلیه استفاده می‌شود، به این منظور دستگاه را داخل خودرو نصب کرده و با کمک اپلیکیشن موبایل، موقعیت لحظه‌‌ای و یا گزارش ماه‌‌های گذشته خودرو را مشاهده می‌‌نمایند. نکته‌‌ای که معمولاً برای افراد پیش می‌‌آید میزان هزینه‌ی این دستگاه‌‌ها است. قبل از هر مطلبی باید به این نکته اشاره نمود که ردیاب GPS هزینه‌‌های خودرو را کاهش می‌دهد، یعنی وقتی یک دستگاه ردیاب بر وسیله‌‌ی نقلیه نصب می‌‌گردد، حرکت و مسیر طی شده توسط خودرو نمایش داده می‌‌شود و این امر میتواند در مدیریت حرکت آن مفید باشد. 
اطلاعات حرکتی و داده‌‌های ردیاب را می‌‌توان از طریق تلفن‌‌های همراه دریافت کرد. این اطلاعات از طریق نصب یک اپلیکیشن اختصاصی که برای همان دستگاه طراحی و برنامه‌‌ریزی شده منتقل و به نمایش در‌‌می‌‌آید. اما ارزش یک دستگاه ردیاب زمانی به چشم می‌‌آید که به کمک آن، خودروی مسروقه بدون هیچ آسیب و خسارتی پیدا می‌‌شود.

ارزش دستگاه ردیاب GPS خودرو 

هزینه‌ای که برای دستگاه ردیاب GPS پرداخت می‌‌شود نسبت به اهمیتی که برای یافتن خودروی مسروقه دارد قابل قیاس نیست. معمولاً سارقان، خودرو را دزدیده و به محل امنی منتقل می‌‌کنند. گاهی بلافاصله قطعات آن را از یکدیگر جدا کرده و به خریدارانی که می‌‌شناسند می‌‌فروشند. گاهی هم خودرو را با قیمتی بسیار کمتر از ارزش خودرو به دلالان می‌‌فروشند. برخی از سارقان هم با هدف اجرای جرم‌‌های دیگر خودرو را می‌‌دزدند و پس از اجرای اهداف مجرمانه‌‌ی خود، آن را در محلی دیگر رها می‌‌کنند. با نصب یک دستگاه رد‌‌یاب جی‌‌پی‌‌اس احتمال پیدا شدن وسیله‌‌ی نقلیه پس از سرقت بسیار بالا خواهد بود. بنابراین هزینه‌ای که برای خرید ردیاب و نصب آن پرداخت می‌‌گردد با توجه به افزایش آمار سرقت اتومبیل بسیار منطقی و عقلانی است.

عملکرد ضدسرقتی ردیاب GPS

مشکل: افزایش سرقت وسایل نقلیه
راهکار: استفاده از ردیاب جی‌‌پی‌‌اس
از میان وسایل نقلیه‌‌ی به سرقت رفته تعداد بسیار زیادی به موتورسیکلت‌‌ها، پراید، پژو، ون و وانت مربوط می‌‌شود. در‌واقع سرقت این وسایل برای سارقان ساده‌‌تر است و بدون دردسر آن‌‌‌ها را می‌‌دزد‌‌ند. به نظر می‌‌رسد سرقت موتور‌‌سیکلت‌‌ها از  بین همه‌‌ی این موارد راحت‌‌تر است و برای ارتکاب جرم‌‌های خیابانی مانند کیف‌‌قاپی و دزدیدن جواهرات مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. تحقیقات نشان داده است که معمولاً سارقان موتورسیکلت بدون نیت و نقشه‌ی قبلی دست به این جرم می‌‌زنند. بنابراین به‌‌کار بردن ابزارهای حفاظتی برای افزایش امنیت موتورسیکلت‌‌ها ضروری است. 

ردیاب GPS وایزر مناسب خودروهای سواری، ماشین‌‌‌های سنگین و موتورسیکلت‌‌ها است. این دستگاه همچنین برای تمام خودروهای هیبریدی و الکتریکی نیز قابل نصب و استفاده می‌‌باشد. خودروهای هیبریدی یا به اصطلاح خودروهای سبز هیچ‌‌گونه آلودگی برای محیط زیست ندارند و برای کلان شهرهای ایران هم که دچار معضل آلودگی هوا هستند راه‌‌حل خوبی به نظر می‌‌رسند. ردیاب وایزر برای همه‌‌ی خودروهای معمولی و هیبریدی نصب و شخصی‌سازی می‌‌شود.

ردیابی وسیله نقلیه با تلفن همراه

ویژگی‌های دستگاه ردیاب GPS وایزر

مهم‌ترین ویژگی ردیاب جی پی اس وایزر ارسال هشدار روشن/خاموش شدن وسیله‌ی نقلیه و موقعیت حرکتی آن است. اما امکان فعال‌‌سازی هشدارهای دیگر بنا بر درخواست و نیاز کاربران وجود دارد. این دستگاه می‌‌تواند محل دقیق وسیله‌‌ی نقلیه را نمایش دهد. بنابراین اگر مجبور به پارک خودرو در محلی ناامن و شلوغ بوده‌‌اید، بدون نگرانی می‌‌توانید از آن فاصله گرفته و به کارهای خود بپردازید. 
از جمله هشدارهای دستگاه ردیاب وایزر می‌‌توان به این موارد اشاره نمود: باز شدن درب خودرو، روشن/خاموش شدن، جابه‌جایی و حرکت، ضربه، میزان سرعت و خارج شدن از محدوده‌ی تعریف شده. این هشدارها جهت افزایش امنیت وسیله‌‌ی نقلیه فعال می‌‌شوند و اطلاعات به اپلیکیشن سرو ارسال می‌‌گردد. با فعال‌‌سازی این امکانات می‌‌توان در لحظه‌‌ از وضعیت خودرو آگاه شد. 

امینت و آسودگی خیال با ردیاب جی‌‌پی‌‌اس وایزر

در سراسر دنیا خودروها وسایل ارزشمندی هستند که به راحتی حرکت و از صحنه جرم دور می‌‌شوند و همچنین بعد از سرقت برای فروش پیچیدگی خاصی ندارند. به‌‌علاوه هر کار خلاف دیگری هم می‌‌توان با خودروها و موتورسیکلت‌‌های سرقتی انجام داد و اثری از خود باقی نگذاشت. 
با توجه به افزایش جرائم مربوط به سرقت وسایل نقلیه، صاحبان موتورسیکلت و خودروها بیش از گذشته به فکر نصب ابزارهای کاربردی و کارآمد هستند. بدون شک ردیاب‌‌ها برای حفاظت و جلوگیری از سرقت ابزاری مطمئن و به‌‌روز هستند. در گذشته امکان استفاده از چنین تکنولوژی وجود نداشت ولی امروزه استفاده از دستگاه ردیاب جی‌‌پی‌‌اس و فعال‌‌سازی آن از راه دور، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. درصورت تجهیز خودرو به ردیاب جی پی اس با روشن شدن و حرکت غیرمجاز وسیله‌‌ی نقلیه می‌‌توان هشدارهای مربوطه را دریافت کرد و با این امکانات این آرامش خیال و امنیت را به صاحبان خودرو می‌‌دهد که خودروی آن‌ها همیشه در حالت امنیت حداکثری قرار دارد. 
ردیاب وسایل نقلیه‌‌ی وایزر با دارا بودن چندین حسگر، قابلیت ارائه‌ی هشدارهای متنوع را دارد و با عملکردی قابل اطمینان به صاحبان خودرو احساس امنیت کامل خواهد داد. این دزدگیر که به سیستم مکان‌‌یاب جهانی (GPS) متصل است مکان لحظه‌ای اتومبیل و موتورسیکلت شما را شناسایی می‌‌کند و این در جامعه‌‌ی ناامن کنونی ابزاری کاربردی و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.





:: برچسب‌ها: اپلیکیشن سرو, دستگاه ردیاب جی پی اس, ردیاب جی پی اس خودرو, قیمت ردیاب جی پی اس خودرو, مزایای ردیاب ماهواره ای خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

جی پی اس خودرو
قیمت جی پی اس خودرو
www.wizerco.com